Indicatori de calitate administrative

 

trimestrul I

 

1) Indicatori masurati

A. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet

B. Termenul de remediere a deranjamentelor

C. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final

D. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente

E. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturarii

F. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali

 

A. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet

1. durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluționate cereri:

1 zi

2. durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid soluționate cereri:

1 zi

3. procentajul cererilor soluționate în intervalul de timp convenit cu utilizatorul final:

100%

B. Termenul de remediere a deranjamentelor

1. durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide:

24 ore

2. durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide:

12 ore

3. procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp precizat in contractul

de servicii tip:

100%

C. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final

0.6

D. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente

0.6

E. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturarii

0

F. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali

1. durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii;

24 ore

2. durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii;

12 ore

3. procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat prin contractul de

servicii tip.

100%

 

 

 

Indicatori de calitate tehnici

trimestrul I

1) Indicatori masurati

A. Viteza de transfer a datelor

B. Intarzierea de transfer a pachetelor de date

C. Variatia intarzierii de transfer a pachetelor de date

D. Rata pierderii de pachete de date

A. Viteza de transfer a datelor

1. ACCES IN INTERNET:

viteza minim garantata: 256kbps UP si 256kbps DOWN

viteza maxima: 20mbps UP si 20mbps DOWN

viteza medie masurata: 10mbps UP si 10mbps DOWN

2. ACCES IN NEXT START

viteza maxima: 100mbps UP si 100mbps DOWN

viteza medie masurata: 90mbps UP si 90mbps DOWN

3. ACCES METROPOLITAN/NATIONAL

viteza maxima: 100mbps UP si 100mbps DOWN

viteza medie masurata: 45mbps UP si 55mbps DOWN

4. Numarul de masuratori efectuate in perioada de raportare:

testele sunt efectuate minim de 2 ori pe zi

 

B. Intarzierea de transfer a pachetelor de date

1. Întârzierea de transfer a pachetelor de date maximă:

a. INTERNET Clasa 3 calitate conform decizie 138/2002

b. NEXTSTART/METRO/NAT NEPRECIZAT

2. Întârzierea medie de transfer a pachetelor de date măsurată:

a. INTERNET Europa~ 30ms SUA~140ms

b.NEXTSTART/METRO/NAT 3ms/10ms/15ms

3. Numarul de masuratori efectuate in perioada de raportare:

testele sunt efectuate minim de 3 ori pe zi

 

C. Variatia intarzierii de transfer a pachetelor de date

1. Variația întârzierii de transfer a pachetelor de date maximă:

NEPRECIZAT – Clasa 3 calitate conform decizie 138/2002

2. Variația medie a întârzierii de transfer a pachetelor de date măsurată:

a.INTERNET ~10ms

b.NEXTSTART/METRO/NAT ~3ms

3. Numarul de masuratori efectuate in perioada de raportare:

testele sunt efectuate minim de 3 ori pe zi

 

D. Rata pierderii de pachete de date

1. Rata pierderii de pachete de date maximă:

0.1% Clasa 3 calitate conform decizie 138/2002

2. Rata medie a pierderii de pachete de date măsurată:

0%

3. Numarul de masuratori efectuate in perioada de raportare:

testele sunt efectuate minim de 3 ori pe zi