Indicatori privind Calitatea Serviciilor Furnizate in anul 2012

  Trim I Trim II Trim III Trim IV
1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului        
  a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri 7 zile 7 zile 7 zile  
  b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri 15 zile 15 zile 15 zile  
  c. Cereri de activare a serviciului de Internet solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali 98% 98% 98%  
2. Termenul de remediere a deranjamentelor        
  a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide 27 ore 24 ore 24 ore  
  b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide 165 ore 101 ore 116 ore  
  c. Deranjamente reclamate remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali 90% 90% 90%  
3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final        
  a. Frecventa reclamatiilor utilizatorilor finali 0.29 0.29 0.34  
4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente        
  a. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente 0.29 0.29 0.34  
5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii        
  a. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii 0.00 0.00 0.00  
6. Termenul de solutionare a reclamatiilor        
  a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii 27 ore 24 ore 24 ore  
  b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii 165 ore 101 ore 116 ore  
  c. Reclamatii remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali 90% 90% 90%