Politica de retur produse
 

Clienții care au achizitionat echipamente la distanță, cu livrare prin curier sau prin agenții de teren, pot solicita returul în termen de 14 zile calendaristice, prezentând la Casierie echipamentele în aceeași stare in care le-au primit, în ambalajul original și cu toate accesoriile și materialele informative. 

Nu se pot returna echipamentele defecte care prezinte urme de uzură, șoc mecanic sau contact cu lichide. 

Contravaloarea echipamentului returnat va fi rambursată de Next Start SRL clientului în termen de 30 zile.

 

In perioada de garanție legală de conformitate (24 luni de la data achiziției), clientul are dreptul să solicite repararea echipamentului prezentând la Casierie echipamentul însoțit de factură și certificatul de garanție, pentru a fi trimis la un service autorizat. In cazul în care echipamentul este returnat de service cu fișa de negație deoarece nu poate fi reparat, clientul poate solicita înlocuirea produsului cu același model sau restituirea sumei plătite. 

Nu beneficiază de reparație în garanție echipamentele care prezintă urme de șoc mecanic sau contact cu lichide.

 

In cazul în care se defectează echipamentele primite în chirie sau chirie promoțională pentru furnizarea serviciilor de televiziune, internet sau telefonie fixă, clienții au posibilitatea să solicite înlocuirea acestora la Casierie, în limita stocului disponibil sau să solicite intervenția unei echipe de service prin apel la Secretariat/Casierie.

 

In cazul achitării abonamentelor lunare aferente Contractelor de furnizare servicii de telecomunicații Internet și/sau TV nu se acceptă rambursări.

NEXTSTART

NEXTSTART

office@nextstart.ro

0747 532 844

NEXTSTART SRL

RO27882048

Str. Logofăt Tăutu 4A
Hârlău, Iaș
i

Companie

Legal

Pagină web realizată în programul pentru creare site-uri, WebWave.